Sunday, September 28, 2014

Belum dapat izin suami...

Nak buat bisnes tapi suami tak izin?




Jangan sedih jangan gusar. Bukan salah suami ya puan2... cuma kita tunjukkan lagi sedikit usaha kita dalam berbisnes. Tunjukkan semangat lagi sikitttt...lebih rajin promot produk di facebook or instagram dan blog ye. Supaya suami nampak usaha kita. Mungkin belum berjaya ...tapi sekurang2nya usaha itu ada. 

Keadaan ni sama je..masa saya minta izin nak buat bisnes ni dulu...di tolak 100%! heheee...bukan apa..sebab saya ni buat semua benda semua tak jadi. Minat ada , niat pun ada nak ubah nasib keluarga tapi...semua gagal!!! huhuuu...sedih tau...

Tapi apa saya buat....terus buat dan sikit degillll...kuatkan hati... lama2 suami dah faham dan dapatlah izin 100% ...alhamdulillah.

Suami saya tolongkan jaga anak semasa saya pegi kelas...tolong hantar ke kelas, tolong jemput saya selepas kelas pula, temankan pegi appointment bisnes dan banyak lagi suami buat. Huhuu...memang banyak jasa suami.

so puan2 teruskan usaha...usaha dan usaha ye...insyaallah suaminya akan faham then bagi lampu hijau terus. 

selamat berusaha mendapat izin suami.